Monday, May 2, 2011

alhamdulillah ^^


"kakak, mai cepat kedai tolong abah. org ramai nih"
..susah dahulu sebelum diizinkan untuk senang..
aku?? macam ni la skarang..mengharapkan sesuatu yg x pasti..
"kakak!apa yg dok termenung lg tuh?!mai cepat la amek order..
"ërmm baik abah..", aku bermonolog dalam diri lagi..

tp tu sume masa lalu aku..skang ni??hmm mudah sgt aku nk dptkan pa pe pn..
"ampa kena ingt kita dulu mcm mana..tengok skarang ni,apa yg ampa nk,akak2 n abg blh bagi..ckp ja apa pn,senang ja dpt kn?.."
aku mengelamun panjang lg..
hurmm betul tuh,aku akui,dalam mengejar sesuatu yg x pasti, kita kna bersyukur dgn apa yg kita temui dan kita genggami..tapi tu lah,manusia byk salahnya..
terkadang x nmpak permata yg dihadapan,sedangkan pergi mencari emas yg lain yg disangkakan permata yg lagi mahal..

p/s: "bersyukur dgn apa yg kita nikmati"

No comments: