Friday, March 26, 2010

trust+usaha+tawakkal=kemanisan


salam fi..mlm ni aku pening2..tp mata still x leh pejam..aku tgh dgr lagu kat sinar fm ni..best sgt lagu2 dia..terkenang masa2 lama aku dulu..huhu..cmne kerenah nakal aku..cmne aku mase kecik2 dulu..kengan fi..pyh nk dlupakan..btul tu,kngn tu adalah sjrh..fi,aku rasa aku mkin matang dlm masa nk tmpuh pentas khidupan ni..tp tu bg aku la..aku dlm situasi nk blaja bsbr,knal dunia yg global ni..fi dh cuba x bsbr?..aku dh cuba,mmg hati kta perit..tp,bla dh diamalkn selalu,insyaallah kita dpt rasa ketenangan..
kalau fi rsa sdih,nk marah n nk ucp trime kasih,sebut stagfirullahaladzhim...alhamdulillah..subhanallah...doa..doa fi...doa tu la senjata kekuatan kita..aku pcya keajaiban doa..slmt mlm fi..smoga hari esk lbih baik dari hari ini..

>jika dia ditakdirkan untukku kerana agamaku,maka dekatkanlah hatiku dgnnya..jika dia bukn ditakdirkan untukku,maka jauhilah hatiku dripadanya..,< wallahua'lam..

No comments: