Wednesday, March 24, 2010

dah lama aku x rasa mcm ni..


fi,smlm aku terasa sesuatu yg dh lama aku x rasa...dh lama aku x rasa mcm tu..kali terakhir yg aku rasa,lepas matriks..
ya allah...terasa sebuah kemanisan ya allah...walaupun berjuta titisan air mata ni jatuh bersimbah di sejadah,tp aku rasa sebuah kemanisan yg amat sgt.mmg jarang aku nk rasa mcm ni..
ntah kenapa,aku rsa aku mcm dijaga..
fi,mata aku x dpt thn sebak..smlm la aku rasa indah,jiwa aku tenang..sampai hari ni aku inginkan lg perasaan mcm tu..aku nkkan lg pasaan mcm tu yg wataknya sentiasa ingti aku..ingati waktu aku masa muda,ingati aku masa untuk menemui ajal,ingati aku tentang kesemuanya..ya allah,aku hamba yg hina,yg kerdil,ingin sntiasa merasa nikmat sentuhan dari-Mu...aku slalu rindu saat2 itu...

al fatihah buat arwah abah..
salam maaf n kasih buat kak ja,abg man,kak ah,abg ki,kak na,abg sham,kak imah,abg azli,abg,kak fidza and dikyoh..buat mak yg paling aku sayang,paling aku rindu,pijah mintak maaf dri hujung rambut sampai hujung kaki..pijah x dak sapa2 dh dlm dunia ni..byk sgt dh yang pijah terhutang budi..

No comments: