Friday, March 12, 2010

sepetang jumaat..


salam..
letihnya minggu ni...penat betul,byk sgt kejer..haih camni la kn student life?sape ckp yg idop kat u ni lg best??bg aku,kat skola teknik dlu lg b est tau..hehehe
sbb ape?ade la...hmm dua tahun lg nampaknya aku dah nk grad!ya allah,cptnya masa brlalu..
sedar x sedar, umo aku makin tua..penah jgk tau aku hmpir2 ptus asa nk blaja sbb ltih sgt..but, smua skong aku dri blakang..diorang ckp,"sabar pijah,habiskan ngaji lg 2tahun ja lg.."
kata2 camtu la yg watkan aku kna tahan lg 2 tahun ja lg..huhu kalau nk tau,aku ni pmls sgt bab2 blaja nih..tp dsbbkan rzeki aku untuk trus blaja,aku truskan gak...
(hahaha pijah2...macam2 la ang ni tau...)hari ni jugak,Dr. Safarin ada bg motivate jgk untuk kami smua..aku suka la cara Dr. ngaja..aku hrp stu hari nnti,aku dpt jd cam dia..
ptg td aku ada dengar al-kuliyyah..tajuk dia pasal 'Kalau Ada Jodoh'..sedap betul Ustaz Fauzi bg ceramah tu..
mcm2 aku blaja pasal jodoh ni...hehehe.tp pa pe pn, aku ttp kna dpt ijazah dulu!
jdoh tu,insyaallah datang la nnti tu..aku tgh tnggu sesape je nih..aihh sape la 'laki' yg leh jd putera aku nih..redha je la..hahaha.ok la,nk tnggu smayang isyak nih..till then,wassalam...

No comments: