Wednesday, April 7, 2010

21hb APRIL..


salam fi..lamanya aku x masuk blog ni..rasa fi mcm diabaikan plak...
fi,21hb ni dh genap setahun abah tinggalkan kami..fi tau x , ntah dari mana datangnya semangat untuk aku bangun balik lepas aku jatuh..aku rasa mcm aku btul2 dijaga..aku silap selama ni rupanya..aku ingtkn bila dh x da sapa,aku akn terabai..silap sama sekali fi..aku blh jadi aku yg sebetulnya..jd diri aku yg sbenar.fi tau x, aku suka tau dgr satu lagu ni..byk maknanya..SEGENGGAM TABAH..byknya makna yg aku dpt..aku dpt semangat balik lepas aku hayati lagu ni fi..Ya Allah..arwah abah byk berjasa fi..sma mcm mak..
sdihnya aku bila ada manusia yg x pandai nk jga mak n abah depa..fi,aku cuma ada keluarga aku ja skarang ni..aku betul2 sayangkan keluarga aku..untuk apa aku datang cni,aku nk bahagiakan keluarga aku,mcm yg keluarga aku pernah bahagiakan aku..apa yg aku mintak,semua aku dh dpt..tp apa yg arwah abah nk,mak nk,kak2 aku nk,abg aku nk,adik aku nk,belum lg depa dpt..SEGENGGAM TABAH..>>I MISS U ABAH..SO MUCH!! abah lelaki terbaik yg pernah anak abah jumpa..abah lelaki terbaik yg betul2 jujur & x pernah merungut ats kesusahan yg abah pernah lalui untuk besarkan kami 7 beradik..i love you..so,so much..

No comments: