Thursday, January 28, 2010

soya membebel...

aih byk pulak kejer minggu ni..ntahla ape yg mengganggu fikiran aku sampai aku rase x dak masa lak untuk smuanya..
ni dah petang,tp aku still ngadap laptop ni..
tp nyaman nye ase..kn ke lg best kalau aku dpt hirup udara segar,penuh dengan kehijauan,tenteram,sunyi,ade bunyi burung2 berkicau..tringin sgt tau..tu la yg aku dok impikan slama ni..tp x tercapai lg pon..huhuhu angan2 je lbey..
ermm tp x pe kn agn2..x salah pon..kdg2 angan2 tu blh watkan ie jd kenyataan..
sebut pasal kenyataan, agak2 bile la impian aku blh jd kenyataan ni..huhu
insyaallah nnti le tuh..
sem ni aku ade blaja byk benda yg2 best2..hah yg takut2 pn ade tau ex"kimpalan gas..hahaha x larat dh kua air mata ni,tp tu la mcm yg aku ckp,pengalaman,..
hidup ni kna ada pengalaman..x best la kalau die straight jer..kne gak enjoy(mcm pnh dgr ayat ni)huhu.
well,minggu dpn aku dh nk kna wat mcro teaching...opss smlm aku lupa nk gtau,aku g klinik lg..amek ubat.fobianya bila sakit jd lg..thanx to fara yg temankan aku g klinik..tp aku x puas hati la,doc laki yg check aku..so ntah pa pe yg die mepek pn aku x tau..cam x lyk je jd doktor..hmm pk2 blik,nnti kte dh jd ckgu,cmtula anak2 murid kite judge kite tau..heheh.
k la next time aku ada masa,aku tulis lg..sian gok tgk blog ni sunyi jer..cam umah aku skang ni yg mkin sunyi..ade mak jer..sayang mak,sayang abah..muahhh.
assalamualaikum.. =)

No comments: