Saturday, July 6, 2013

Kejayaan Saya adalah milik Mereka

assalamualaikum..

Gambar dapat menunjukkan pelbagai expressi..kenangan....sejarah...dan bak kata Yuna,
 "di dalam setiap gambar ada lagu"... :)



Saya bersama seorang pensyarah UTM..
Pensyarah yg banyak membantu..beliau umpama ibu sekiranya air mata saya terjatuh..
Beliaulah yg dpt menenangkan saya.Pn Rohana...terima kasih jutaan kali buatmu..

Beliau menatang saya sejak dari saya lahir...menatang bagaikan minyak yg penuh..
Inilah jasa seorang ibu..banyak berkorban demi anak-anak..
kalau nk diungkapkan jasa mu wahai ibu..tak terungkap banyaknya dan tidak surutnya air di laut..
Mak..pengubat hati dan jiwa saya..penawar segala kedukaan..

Saya sayangkan Mak..Pn Rokiah..
Sayanggggg Mak sangat-sangat!!

Inilah hadiah buat Mak..Insyaallah doamu ibu mengiringiku selalu..
(Niat di hati saya nk sambung master...hehee)

Inilah Hero saya..Ya Allah..Engkau tempatkanlah Abah di dalam kalangan orang-orang mukmin sejati..
Al-Fatihah..Allayarham Hj Idris...
Abah, setiap tawamu, pengorbananmu, sentiasa menjadi inspirasiku..
Kerinduan terhadap abah,paling sukar untuk diubati..
Sayanggggg Abah sangat-sangat!!



AND NOW,..atas segala inspirasi yang ada....


pengalaman akan mengajar kita erti kehidupan..hargailah pengalaman yang kita ada..selagi mana ianya dapat dikutip,himpunkanlah ia menjadi sebuah rentetan dalam diari kehidupan..semailah pengalaman itu buat pegangan yang positif dalam menghadapi cabaran mendatang..

mereka di-didik,mereka men-didik,
 saya ter-didik,saya men-didik..

last but not least, "ALHAMDULILLAH..THANK YOU ALLAH.."






No comments: