Saturday, July 17, 2010

ESK CMNE YE..


esok,masok je skolah,title ni bkn as pelajar lg,but in deeply,hard 2 say,i'm a teacher!can u believe it?..thanx god!!yeppi!but in da sme time,pasaan gugup tu still ade dlm diri aku nih..
giler ko,aku da jmpe guru pembimbing aku..puan asiah binti juli namenye..she quiet good,but tegas cket..x pe la,sbg boodark yg bru nk blaja ni,aku kna tme seadanya..insyaallah,aku akn blaja dri stiap ksilapn..
tu la namanya cikgu praktikal kn... ^^
erm,aku pnya ROS x taw nk wtpe nih,keje aku tido jer..
ape pnya jnis ckgu la ni kn...hehehe x pe la,arini gugup,esk dpn perhimpunan,aku gagap lak..
anyway,takat ni ja dlu aku nk leh bebel pon,hrp esk lbih baik drp hari ni n yg akn2 datang..
"YA ALLAH,BANTULAH AKU,SENTIASALAH ADA BERSAMA DGN AKU,DI SISIKU SLALU.."

No comments: